Poprzednie wpisy:

Następne wpisy:

Promocja uniwersyteckiej strony internetowej

cennik pozycjonowania w googleUniwersyteckie strony internetowe stały się podstawowym kanałem informacyjnym zarówno dla studentów, jak i dla nauczycieli akademickich.

Jednocześnie wygląd konkretnej strony internetowej bardzo często decyduje o tym, czy potencjalny student zdecyduje się na złożenie swoich dokumentów w czasie postępowania rekrutacyjnego na taki, a nie inny uniwersytet.

Dlatego promocja strony internetowej należącej do uniwersytetu skierowana jest głównie wobec przyszłych studentów.
Może ona oznaczać możliwość darmowej rejestracji poprzez Internet oraz obniżenia różnych kosztów rekrutacyjnych dzięki temu, że korzysta się z uniwersyteckiej strony internetowej.

Reklamowanie uniwersyteckich stron internetowych polega także na ich pozycjonowaniu.

Promocje internetowe związane z powadzeniem konta na nowym serwisie

cennik pozycjonowania w googleWiele nowych serwisów i stron internetowych stwarza możliwość zakładania na nich różnych kont użytkownika.

Dlatego owocny marketing internetowy prowadzony na korzyść nowych stron internetowych oznacza zwiększenie ilości osób, które zakładają na nich nowe konta użytkownika.

W celu prowadzenia takiego marketingu i promocji przyznaje się internautom różne nagrody w postaci bonów i wejściówek na jakieś wydarzenia kulturalne.
Mogą oni także otrzymywać rabaty na zakupy w różnych drogeriach i sklepach muzycznych oraz rabaty obowiązujące w razie dokonywania zakupu produktów reklamowanych na konkretnej stronie internetowej.

Dzięki temu znacznie zwiększa się szansa na pozyskanie nowych klientów aktywnie korzystających z reklamowanych serwisów.

Promocja stron internetowych różnych przychodni

W obecnych czasach wiele przychodni prowadzi strony internetowe, z których mogą korzystać pacjenci chcący umówić się na wizytę lekarską.
Podobnie jest ze szpitalami i stronami internetowymi poświęconymi różnym dziedzinom medycyny.
Dlatego bardzo często są one promowane i pozycjonowane przy wykorzystaniu zarówno marketingu internetowego, jak i marketingu bezpośredniego.
Marketing bezpośredni polega na informowaniu osób przychodzących do przychodni o tym, że zaczęła ona prowadzić własną stronę internetową oraz na roznoszeniu ulotek informacyjnych i wykonywaniu informacyjnych telefonów.

Natomiast marketing internetowy polega po prostu na wprowadzaniu odpowiednich słów kluczowych oraz przemawiającej do pacjentów grafiki.

.